Termeni Și Condiții

“Cabina cu Nebunii” își desfășoară activitatea de vânzare în conformitate cu Legea română.

Acest document (denumit în continuare „Termeni și Condiții”), împreună cu documentele menționate în el (Politica de confidențialitate și Politica de cookies), reprezintă:

– un contract legal și condițiile generale ale tuturor contractelor încheiate la distanță cu noi și clienții/consumatorii/utilizatorii site-lui www.cabina-cu-nebunii.ro , ai paginii de facebook @cabinacunebunii și/sau orice contract încheiat la distanță (astfel cum este definit de către lege).

– condițiile utilizării site-ului împreuna cu subdomeniile acestuia (denumit în continuare „site” sau „site-ul”), condițiile plasării de comenzi prin intermediul site-ului și/sau al celorlate platforme digitale de marketing sau comenzilor teleonice, condițiile folosirii informațiilor prezentate în cadrul site.

Serviciile prestate și/sau vânzarea de produse, la distanță, prin mijloace electronice prin intermediul canalelor de comunicare la distață se efectuează doar la solicitarea individuală a consumatorului/clientului serviciului/produsului sau a unui reprezentant al acestuia.

În continuare, prin navigarea pe site-ul sau pe pagina noastră de facebook, sau prin plasarea unei comenzi sau prin folosirea informațiilor din conținutul siteului sunteți de acord cu Termenii și Condițiile descrise mai jos. Vă rugăm să citiți cu atenție înainte de a începe navigarea pe site și/sau de a plasa o comandă. 

Prin plansarea comenzii prin intermediul oricărui canal de plasare comenzi, consumatorul își exprimă acordul prealabil expres pentru începerea executării contractului și confirmă că a luat la cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere. Facem precizarea expresă că activitatea noastră include atât componentă digitală creată special pentru cumpărător (ex. Grafică Fotografii), cât și faptul că activitatea noastră este o activitate de agrement (distracție, divertisment, plăcere), menită să distreze toți participanții de la evenientul festiv organizat de către Cumpărător, cât și faptul că aparatura se rezervă exlusiv pentru acea comandă.  [art. 16 lit. c) și lit. l)-m) din O.G. nr. 34/2014 actualizată]. 

Dacă nu sunteți de acord cu acești Termeni și Condiții și/sau cu Politicile indicate mai sus, vă rugăm să nu utilizați site-ul și/sau să nu plasați comezi prin intermediul canalelor de comunicare la distanță.

  • Cabina Cu Nebunii– este brand-ul comercial al societății CONCRETO BUSINESS MANAGEMENT SRL, CUI 44919945, cu sediul în Mun. București, str. Complexului, nr. 5, bl. 60, sc. 2, et. 10, ap. 88, Sector 3, având nr.o.r.c. J40/16093/2021.
  • Vânzător / Prestator – CONCRETO BUSINESS MANAGEMENT SRL
  • Consumator – orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, care acţionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale;
  • Client – orice persoană (SRL, SA, PFA, I.I., Asociații, ONG, Liber Profesioniști, etc.) înregistrată la ANAF și/sau la Registrul Comerțului, indiferent de forma de organizare, care acţionează în scopul îndeplinirii activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale;
  • Clauză de declinare a responsabilității– O declarație care limitează responsabilitățile legale ale unei entități.
  • Site– platforma online gazduită la adresa web cabina-cu-nebunii.ro și subdomeniile acesteia.
  • Canale de plasare comandă – comenzile pot fi plasate prin orice mijloc de comunicare la distanță care asigură păstrarea informației scrise. (ex. SMS, Watsapp, Facebook, Telegram, Instagram, etc.). Totodată, sunt accepate și comenzile telefonice, prin apel, însă pentru a fi valide, trebuie confirmate și prin intermediul unui mijloc de comunicare scris.
  • Comandă – manifestarea expresă a voinței Cumpărătorului de a achiziționa bunurile/serviciile Vânzătorului, exercitată pri orice canal de plasare a comenzii.  
  • Bunuri și Servicii– orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele și serviciile menționate în Comanda, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a comenzii plasate.
  • Contract– prezentele Termene și Condiții împreună cu Politica de confidențialitate, Politica Cookies și Încheierea și executarea contractelor la distanță utilizate ca parte integrantă a documentului Termeni și Condiții.
  • Conținut– reprezintă:
    • toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
    • conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Vânzator prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
    • Pagina de Facebook @cabinacunebunii sau orice altă informație de pe platfore de socializare similare;
    • orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al nostru, Consumatorului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;
    • informații legate de Produsele și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de Vânzător într-o anumită perioadă;
    • date referitoare la Cabina Cu Nebuni, sau alte date privilegiate ale acestuia.
  • Despăgubire– Obligația contractuală a unei persoane sau organizații de a compensa pierderile suferite de altă persoană sau organizație în urma unor proceduri.
  • Drept de autor– Drept legal care îi permite creatorului unei lucrări originale (cum ar fi o postare pe blog, o fotografie sau un videoclip) să decidă dacă și cum poate fi folosită acea lucrare de alții.
  • PhotoBooth: denumire generică referitoare la Cabina Foto sau Oglinda Foto.

 

Avem ambele tipuri de PhotoBooth-uri (cabină Foto și Oglindă Foto) menite să vă distreze invitații și totodată să imortalizați momentele unice și distractive petrecute alături de ei la evenimentul dvs festiv.

  1. Cabina Foto

Cabinele noastre sunt mari, formate dintr-un singur corp (cu mânere) așezat pe un stativ in formă de “X”.

Cabinele sunt dotate cu monitoare cu ecran tactil de minim 20 inch și maxim 24 inch.

Blitzurile se montează în lateralul acesteia pe stative.

Imprimanta se montează în exterior.

Realizează fotografii doar în format landscape (persoanele se văd de la bust în sus) .

  1. Oglinda Foto

Oglinzile noastre sunt mari, având touchscreen IR de 60 inch și monitoare de minim 106 cm, cât și o oglindă din plexiglas special see-through (care permite luminii monitorului din interior să treacă prin aceasta către exterior, dar totodată și reflectă lumina din exterior, ca o oglindă normală.

Oglinzile sunt formate dintr-o singură carcasă mare peste care este asezată o ramă de lemn decorată cu bandă led RGB/au integrata rama cu led.

Blitzurile se montează: 1 central pe stativ deasupra oglinzii, iar altele se pot monta în lateral;

Imprimanta se montează în exterior;

Oglinda Foto, este “sora” mai mare a cabinei foto, creată special ca să te vezi în ea “din cap până în picioare” atunci când te așezi la o fotografie. A fost concepută special pentru a realiza fotografii de tip portret (din cap până în picioare) așadar o folosim pentru a realiza fotografii de tip portret.

Prin excepție, la solicitarea expresă a Cumpărătorului și înțelegând că recomandăm pentru fotografiile landscape, cabina foto, oglinda foto poate realiza și fotografii landscape.

  1. Specificații comune pentru PhotoBooth:

Folosim aparate foto APS-C canon DSLR cu rezoluție de 24 mpx.

Avem imprimante foto Citizen Cy02.

Folosim bitzuri de studio Quadralite și Dynaphos cu umbrele de refractie, de reflexie și soft-box-uri, montate pe stative (pe Photobooth sau langă aceasta).   

Folosim declanșatoare radio Godox și PixelPawn.

Avem sisteme de susținere fundal de fotografie cât și fundaluri (auriu și argintiu din paiete, argintiu textil mat, etc.)

Recuzită bogată și amuzantă: Această recuzită este formată din diverse jucării și accesorii amuzante și distractive, menite să fie utilizate de către persoanele care se fotografiază în crearea de amintiri printate cât mai haioase. Din această categorie, exemplificăm: măști tematice, pălării tematice, ochelari amuzanți, foarfece mari de jucărie, pistoale, săbii, etc.

Props-uri: Sunt mesaje personalizate printate pe carton colorat și liite pe bețe din lemn, pentru a fi ținute de către persoanele care se fotografiază;

 GuestBook: este un caiet cu copertă din lemn sau din piele și cu file negre. În el se lipesc fotografii realizate de photobooth-uri și se scriu urări și mesaje din partea invitaților, pentru miri. Vom pune la dispoziția clienților și consumabilele pentru buna desfășurare a activității de a lipi fotografii și a scrie mesaje și urări, incluzând dar fără a se limita la: lipici, bandă dublu adezivă, pixuri colorate, etc.

Galerie digitală: galerie cu fotografiile individuale realizate de aparatul foto DSLR, încărcată la noi pe site cabina-cu-nebunii.ro și protejată cu parolă setată de către Cumpărător. Cumpărătorul va decide cuiva da parola de acces în galerie. Găzduirea site-ului se face de la furnizorul de servicii de găzduire Hostico.

Template: Grafica fotografiei printate de catre programul informatic al photoBooth-ului, creat special pentru evenimentul Cumparatoruli si personalizat ca atare. Rezolutia template-ului este de 600×600. La pachetele standard, grafica va avea cel putin 3 cadre realizate de aparatul foto, la pachetele de 6 ore, grafica va avea cel putin 2 fotografii printrate de aparatul foto, iar la pachetele premium, va avea minim 1 fotografie realizata de aparat. 

Fotografii printate: printam fotografii la rezolutie inalta, conform specificatiilor producatoilor de imprimante, in format 10×15, 5×15, 7,5×15 cm. La solictarea expresa si prealabila a Cumparatorului se poate printa si formatul  20×15. Indiferent de pachetul de servicii contractat, formatul 20×15 implica costuri suplimentare, care vor fi negociate de parti, pentru fiecare eveniment in parte, in functie de particularitatile acestuia.  

Spațiul necesar desfășurării activității: spațiul ideal pentru desfășurarea activității de photobooth pe care trebuie să-l pună la dispoziție Beneficiarul serviciilor, este de 3 x 3 metrii. Desfășurarea activității se poate realiza și în cadre mai restrânse, însă pot surveni modificări cu privire la numărul persoanelor care încap într-un singur cadru, sau la încadrarea acestora în fotografii, deoarece se reduce Câmpul de vizibilitate al aparatului foto. În cazul în care Beneficiarul nu oferă spațiul ideal de 3 x 3 m, Prestatorul va executa serviciul în spațiul disponibil, însă nu va putea fi ținut răspunzător pentru încadrarea nesatisfăcătoarea a invitaților în fotografiile realizate de aparatul foto. Totodată, Beneficiarul trebuie să îi asigure Prestatorului o masă (de minimum 50 x 50 cm) pentru așezarea recuzitei cât și a Guestbook-ului (unde este cazul). 

 

  1. Specificații VideoBooth:

–  camera de actiune GoPro cu filmare la 120 fps;

– material video final cu rezolutie full hp 1920×1080 px redat la 30 fps (slow motion x4 de la 120 fps).

– orientare verticala (portret) sau orizontala (landscape);

– lampi lumina continua + ring light circular/star-light;

– platforma fixa cu diametru de maxim 100 cm + brat rotativ;

– decor platforma cu banda led RGB;

– alimentare la 220V;

2. Recuzită specifică pentru Videbooth 360:

– pistol cu baloane de sapun

– tunuri de confeti

– poate fi folosita si recuzita clasica de la PhotoBooth respectiv: palarii, ochelari, diverse jucarii, etc.

3, Galerie digitală: galerie cu videoclipurile personalizate realizate la eveniment. Această galerie poate fi de 2 feluri, respectiv, o pagină comună în care se încarcă toate videoclipurile, iar invitații au acces la aceasta putând să vadă toate videoclipurile realizate, sau, fiecare videoclip realizat poate fi descacat doar individual prin scanarea unui cod qr, sau prin trimiterea unui link pe email. Rămâne la latitudinea Beneficiarului să-și aleagă tipul de galerie pe care îl dorește la evenimentul său. 

4. Template: Grafica videoclipurilor care poate conține text + logo. Totodată, pentru coloana audio, Beneficiarul va indica un link de pe youtube cu o melodie aleasă de el, specificând și minutul de la care vrea să fie implementată coloana sonoră respectivă. 

5. Spațiul necesar desfășurării activității: spațiul ideal pentru desfășurarea activității de videobooth pe care trebuie să-l pună la dispoziție Beneficiarul serviciilor, este de 3 x 3 metrii. Desfășurarea activității se poate realiza și în cadre mai restrânse, dar poate de asemenea să fie montată și în exterior, nu doar la interior. În cazul anumitor evenimente, sau dacă Beneficiarul solicită, avem și un videobooth manual, care poate fi montat oriunde, deoarece nu necesită alimentare cu energie electrică. 

Cabina Cu Nebunii ofera serviciul de FUM GREU realizat cu aparatura profesionala – masina de FUM GREU Selfie PRO   folosind gheata carbonica. 100% fara miros si fara apa pe podea. Click pe link ul anterior pentru specificatiile producatorului legat de aparatura folosita. 

In functie de tipul de pachet ales, puteti gasi in oferta noastra si masina profesionla de baloane de sapun. Atentie, se foloseste solutie industriala concentrata cu sapun, care aluneca si pateaza haine! Prestatorul NU va putea fi tinut raspunzator de udarea cu sapun a scenei sau patarea hainelor, daca Beneficiarul solicita folosirea masinii de baloane de sapun. 

Acest serviciu este destinat momentelor de dans, transformand complet evenimentul dvs, de la unul banal la un minunat dans pe norisori. 

Cumparatorul isi asuma obligatia de a pune la dispozitia Prestatorului 50 litri de apa cat si conexiue la reteaua de energie electrica, pana la atingerea temperaturii optime de functionare a masinii de fum greu. 

In cazul in care Beneficiarul nu ofera apa sau alimentarea cu energie electrica, tot va fi tinut la plata integrala a pretului. Totodata, Prestatorul nu va fi tinut raspunzator de calitatea inferioara a prestatiei in cazul in care cumparatorul nu asigura toate conditiile de desfaurare corecta a serviciului. Respectiv, in aer liber nu se ofera garantii pentru calitatea serviiilor, iar la interior, aerul conditionat trebuie oprit cat si faptul ca usile de la local trebuie inchise, pentru evitarea curentilor puternici de aer. 

Cumparatorul intelege ca aparatul trebuie sa stea 1 ora conectat la reteaua de energie electrica pentru a ajunge la temperatura ideala. 

Gheata carbonica nu trebuie tinuta in mana si nici ingerata. In cazul pachetului cu gheata carbonica si pentru sampanie Cumparatorul isi asuma siguranta operatiunii de a pue gheata carbonica in paharele de sampanie, iar Benefciarul nu va putea fi tinut raspunzator pentru niciun incident cauzat de acest fapt.  

 

 

Programul operational al PhotoBooth-urilor meste DslrBooth, dezvoltat de compania LumaSoft. 

Programul nostru are functiile descrise de catre dezvoltator, respeciv: LiveView, SMS, Email, PRINT, GIF, Boomerang, Template, Digital props, etc. 

Prestatorul NU recomanda utilizarea functiilor EMAIL si SMS, deoarece in acest proces datele introduse de catre subiectul fotografiei vor fi prelucrate si stocate de catre dezvoltatorul LumaSoft, cu sediul in Anglia.   

Obiectul contractului il constituie: prestari – servicii, reprezentand punerea la dispozitia Beneficiarului a unui photobooth/videobooth pe o durata aleasa de acesta din pachetele disponibile, cu scopul de a realiza fotografii tematice printate pe loc, folosind o grafica digitala personalizata (atat pentru componenta de fotografii, videoclipuri cat si pentru albumele foto)  si de a distra si amuza invitatii in timpul acestui proces, si/sau a serviciului de FUM GREU conform comenzii Beneficiarului), pentru evenimentul festiv organizat de Beneficiar, la data, ora si locul ales de acesta din urma, cu asigurarea personalului necesar utilizarii in bune conditii a aparaturii.

a) Beneficiarul  garanteaza ca nu se va deteriora sau distruge echipamentul pus la dispozitia sa de catre Prestator, asigurand totodata sursa de alimentare de 230V (16A) si 50 l de apa si informand in acest sens participantii la eveniment despre prezenta asistentului tehnic al Prestatorului care va utiliza in bune conditii PhotoBooth-ul si/sau masina profesionala de „FUM GREU”;

b) sa ofere un meniu de tipul “STAFF” si o pauza de 10 minute la interval de maxim doua ore personalului Prestatorului;

c) sa trateze personalul Prestatorului in conditii de egalitate, fara diferentiere de orice natura, in raport cu personalul propriu sau alti colaboratori.

d) sa plateasca pretul cat si toate obligatiile financiare Prestatorului de servicii, conform contractului convenit si acceptat de parti.

e) sa asigure accesul liber in locatia sa/locatia evenimentului personalului Prestatorului cu o zi inainte de desfasurarea evenimentului, sau cu 4 ore inainte de inceperea evenimentului festiv, pentru instalarea aparaturii.

f) sa informeze participantii/invitatii de la evenimentul festiv pentru care se incheie prezentul contract, ca refuzul privind procesarea imaginii conferit Prestatorului va atrage dupa sine, imposibilitatea realizarii fotografiilor;

g) sa puna la dispozitia Prestatorului, sau a personalului Prestatorului toate elementele solicitate referitoare la desfasurarea in bune conditii a activitatii acestuia, sa faciliteze accesul la retelele de energie (cu titlu de exemplu: conexiune electrica 220V – 16A, sursa de apa curenta etc.)

h) sa asigure accesul autovehiculelor prestatorului (inclusiv ale colaboratorilor acestuia) la locatia evenimentului si sa ofere conditii adecvate de parcare. 

i) va consulta Prestatorul cu privire la locul de amplasament al aparaturii si va tine cont de specificatiile si particularitatile aparaturii dar si de recomandarile personalului prestatorului. Totodata, pentru evenimentele care se desfasoara la etaje ale cladirilor, Beneficiarul este tinut in a informa in prealabil Prestatorul despre acest aspect, cat si despre existenta sau nu a lifturilor. Pentru evenimentele care se desfasoara la etaje, iar cladirile nu sunt dotate cu lifturi care sa permita transportul aparaturii in conditii optime, se pot aplica taxe suplimentare de manipulare. 

j) Beneficiarul trebuie să îi asigure Prestatorului o masă (de minimum 50 x 50 cm) pentru așezarea recuzitei cât și a Guestbook-ului (unde este cazul). 

  1. sa respecte pe deplin si sa aduca la buna indeplinire toate garantiile pe care le ofera in legatura cu executia prezentului contract;  
  2.  Prestatorul este răspunzător atât de siguranţa tuturor operaţiunilor şi metodelor de prestare utilizate, cât şi de calificarea personalului folosit pe toată durata contractului.
  3. Prestatorul are obligaţia de a asigura asistenţă telefonică disponibilă pe tot parcursul executarii prestatiei, pentru buna desfăşurare a activităţilor prestate.
  4.  sa adopte o conduita profesionala si sa se prezinte cu o zi inainte de desfasurarea evenimentului festiv (sau cu minim 1 oră inainte de inceperea prestatiei) pentru montarea aparaturii.
  5.  sa execute fotografii tematice invitatilor Beneficiarului la inalte standarde calitative si tehnice (rezolutie tehnica a fotografiilor va fi de 600×600).
  6.  sa execute fotografiile tematice in format 10×15 respectand Template-ul convenit.
  7. sa upload-eze pe un site care ii apartine acestuia, sau pe un server informatic, si sa gazduiasca pe o perioada de minimum 30 de zile, fotografiile efectuate in timpul executarii contractului, pentru a oferi astfel posibilitatea invitatilor/participantilor la eveniment sa intre in posesia fotografiilor digitale. In acest sens, ulterior crearii galeriei online cu materialul realizat, Prestatorul va crea o postare pe reteaua de socializare Facebook, iar Beneficiarul o va distribui pentru a capta atentia/interesul invitatilor/participantilor de la eveniment. Beneficarul va stabili parola pentru accesare, va putea solicita modificarea acesteia si o va impartasi invitatilor/participantilor la eveniment pe baza propriilor criterii si responsabilitate.
  8. sa solicite acordul prealabil al participantilor/invitatilor de la eveniment pentru a le prelucra imaginea si folosi fotografia in scop publicitar prin sistemul de operare DslrBooth. In cazul in care participantii refuza ca imaginea lor sa fie prelucrata de catre Prestator, acesta din urma ii va informa ca aparatura NU va stoca imaginea lor (in caz ca a fost deja inceput procesul) si se vor sterge automat toate copiile electronice ale fotografiilor. In acest caz, Prestatorul nu va putea fi tinut responsabil de nepredarea fotografiilor cat si a copiilor electronice ale fotografiei Beneficiarului/invitatilor/participantilor la eveniment.
  9. Sa execute prin personal propriu sau pe propria cheltuiala Grafica pentru template-ul fotografiilor.
  10.  Sa opereze aparatura necesara, prin personal propriu, pentru crearea efectului de “FUM GREU” pe toata durata momentului artistic – dansul mirilor – (maxim 8 minute).

. in calitate de Operator de date cu caracter personal, Prestatorul colecteaza si prelucreaza date cu caracter personal in conformitate cu legislatia in vigoare, si garanteaza ca scopurile si mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal, sunt efectuate prin modalitati care asigura confidentialitatea si securitatea adecvata a acestor date, in vederea asigurarii protectiei impotriva prelucrarii neautorizate sau ilegale si impotriva pierderii, a distrugerii sau a deteriorarii accidentale a datelor cu caracter personal ale persoanelor fizice.

. In procesul de prelucrare a datelor cu caracter personal, partile aplica prevederile Regulamentului (UE) nr.679/2016 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date (Regulamentul general privind protectia datelor) si ale legislatiei nationale aplicabile in materia protectiei datelor.

 Datele cu caracter personal ale Partilor si ale reprezentantilor acestora, comunicate in cadrul prezentului contract, sunt prelucrate strict pentru incheierea si executarea contractului.

 Fiecare Parte are indatorirea de a isi indeplini obligatia de informare a persoanei vizate fata de reprezentantii proprii, precum si celelalte obligatii ce revin in sarcina sa in calitate de operator de date, conform legii.

Prestatorul, in realizarea fotografiilor tematice, nu va solicita si prin urmare nu va prelucra date cu caracter personal ale invitatilor/participantilor la eveniment de tipul nume, adresa, CNP, etc. Singurele date care pot fi considerate ca fiind prelucrate sunt imaginea persoanei fizice. In acest sens, sistemul de operare al oglinzii foto, va solicita consimtamantul persoanei/persoanelor de a avea imaginea prelucrata in scopurile executarii contractului si scop publicitar. Refuzul persoanei vizate, va conduce la imposibilitatea executării fotografiilor printate si a stergerii automate a oricarei copii digitale ale acestuia. Cu titlu de exceptie, se mai pot procesa date de contact, respectiv adresa de posta electronica/sau numar de telefon, in cazul in care persoana vizata (subiectul activ al fotografiei) doreste sa-si introduca in programul informatic al Oglinzii Foto aceste date, cu scopul de a-si trimite automat fotografia realizata. Sistemul informational al Oglinzii Foto prelucreaza aceste date, insa nu le colecteaza si nu vor fi folosite ulterior in niciun scop.

 Avand in vedere faptul ca serviciul este contractat de catre Beneficiar, intregul material realizat pe parcursul evenimentului festiv, ii va fi predat acestuia de catre Prestator, la sfarsitul evenimentului festiv, sau la o data ulterioara stabilita de reprezentantii partilor. Obligatia privind informarea invitatilor/participantilor la eveniment revine in exclusivitate Beneficiarului, iar in acest sens partile convin ca Prestatorul sa nu poate fi tinut raspunzator de acest aspect. In cazul in care va fi pornita orice fel de actiune impotriva Prestatorului privitoare la neinformarea persoanei vizate, va putea chema in garantie (in orice procedura administrativa sau judiciara) pe Beneficiar, care va raspunde in locul Prestatorului.

. Partile se obliga sa nu transfere datele cu caracter personal obtinute prin prezentul contract catre o tara terta sau o organizatie internationala. In situatia in care se doreste realizarea unui astfel de transfer, Partile se vor informa reciproc, despre acest aspect si vor conveni cu privire la masurile care trebuiesc luate pentru ca transferul de date sa fie realizat in conditiile legii, conform Regulamentului UE nr. 679/2016. Exceptia de la prezenta clauza, o reprezinta dezvoltatorul programului software DslrBooth, care are sediul in Anglia (Regatul Unit al Marii Britanii), pe serverul caruia pot ajunge adrese de email sau nuemre de telefon mobil, daca invitatii/participantii la eveniment, introduc aceste date in sistemul informatic si doar daca solicita in mod expres ca vor sa le fie transmisa o copie digitala pe sms sau email.

 Prelucrarea datelor cu caracter personal ale reprezentantilor Partilor este necesara in vedere incheierii si executarii prezentului contract, refuzul de a furniza aceste informatii conducand la imposibilitatea incheierii si executarii prezentului contract.

1. In cazul in care Prestatorul nu isi respecta obligatiile contractuale, sau denunță unilateral contractul, va plati penalitati catre Beneficiar de 50%  din valoarea contractului.

2. In cazul in care Beneficiarul nu isi respecta obligatiile contractuale, sau denunță unilateral contractul, va plati penalitati catre Prestator de 50%  din valoarea contractului.

3. In cazul in care se va deteriora orice componenta a bunului inchiriat, din culpa Beneficiarului/a invitatilor acestuia, se va intocmi un proces-verbal in acest sens de catre Prestator, la momentul producerii deteriorarii, iar Beneficiarul va fi tinut expres raspunzator pentru repararea prejudiciului cauzat Prestatorului, pana la acoperirea in intregime a intinderii acestuia.

4. Prestatorul nu va putea fi tinut raspunzator pentru indeplinirea defectuoasa a obligatiilor asumate, daca Beneficiarul se afla in culpa pentru lipsa furnizarii cerintelor minime impuse de funtionarea aparatelor (conexiune la curent electric 220V – 16A, sursa de apa etc.). Totodata, in situatia in care Beneficiarul va solicita executarea prestatiei, in conditii atipice, sau in medii expuse interventiei factorilor externi (cu titlu de exemplu, conditii meteo), Prestatorul nu va putea fi tinut raspunzator pentru neindeplinirea obligatiilor la standardele sau la nivelul calitativ normal. Totodata, in masura in care Beneficiarul, va solicita executarea prestatiei in conditii atipice supuse interventiei factorilor externi (cu titlu de exemplu: Conditii meteo) Prestatorul este in drept sa refuze executarea prestatiei, in masura in care aparatura sau siguranta operatorului sunt puse in pericol, iar Beneficiarul va fi ținut în continuare la plata integrală a prețului, în condițiile stipulate în prezentul contract

5. În măsura în care Beneficiarul nu-și va îndeplini oricare dintre obligațiile de plată stabilite de părți prin prezentul contract (pret, penalitati, prestatii suplimentare, reparatii prejudicii, etc), sau act adițional la prezentul, și va fi necesară intervenția Onoratei Instanțe de judecată pentru obligarea Beneficiarului la plata debitelor, acesta va fi ținut și la plata sumei de 1 000 (o mie) lei cu titlu de daune-interese.

  1. Prin încheierea prezentului contract, consumatorul declară în mod expres că renunță la dreptul său de retragere și de denunțare unilaterală a contractului în termen de 14 zile și înțelege că execuția contractului începe odată cu rezervarea aparaturii pentru evenimentul său. Rezervarea aparaturii se face la momentul primirii contractului semnat de către consumator, sau la un moment anterior, la initiativa Beneficiarului manifestata in scris, prin orice mijloc electronic de comunicare la distanta. Obiectul contractului include atât componentă digitală creată special pentru cumpărător (ex. Grafică Fotografii), cât și faptul că activitatea noastră este o activitate de agrement (distracție, divertisment, plăcere), menită să distreze toți participanții de la evenientul festiv organizat de către Cumpărător, cât și faptul că aparatura se rezervă exlusiv pentru acea comandă.   [art. 16 lit. c) și lit. l)-m) din O.G. nr. 34/2014 actualizată]. 

  2. Rezolutiunea prezentului contract nu va avea niciun efect asupra obligatiilor deja scadente intre partile contractante.

  3. Consumatorul / Clientul / Utilizatorul este de acord că orice pretenție sau dispută referitoare la site-ul nostru, la serviciile noastre, ori orice alt tip de litigiu, indiferent de partea care formulează sesizarea instanței, va fi reglementată de legislația din România, fără a ține seama de dispozițiile privind conflictele de legi și sub jurisdicția exclusivă a Judecătoriei Sectorului 3 BucureștiÎn acest sens, arătăm că sunt aplicabile disp. art. 25 alin.(1)-(2) din Regulamentul UE nr. 1215/2012. Menționăm că și CJUE s-a pronunțat în cauza C-322/14, având ca obiect o Decizie preliminară formulată în temeiul art. 267 TFUE de Landgericht Krefeld (germania), prin decizia din 5 iunie 2014. În această cauză, CJUE a fost sesizată cu o cerere de pronunțare a unei decizii preliminare într-un litigiu privind validitatea clauzei atributive de competență inserată într-un contract, încheiat prin tehnica de acceptare prin “click” a condițiilor generale ale unui contract, încheiat pe cale electronică, care conține o convenție atributivă de competență, constituie o comunicare sub formă electronică ce permite consemnarea durabilă a convenției, în sensul acestei dispoziții, atunci când această tehnică (de acceptare prin “click” a termenilor și condițiilor) asigură posibilitatea imprimării și a salvării textului acestora. 

    Litigiile pot fi soluționate pe cale amiabilă, prin mediere sau prin recurgerea la instanța special abilitată, respectiv Judecătoria Sectorului 3 București. 

  4. Costuri de transport: În funcție de particularitățile fiecărui eveniment, respectiv aparatura comandată cât și locația desfășurării evenimentului, pot fi aplicabile costuri de transport și montaj. Aceste costuri se calculează în funcție de fiecare comandă în parte, vor fi comunicate Beneficiarului, care le poate accepta sau nu. Beneficiarul este în drept să refuze prestația în măsura în care nu este de accord cu costurile de transport.